Jan 5, 2013

The New Year

So, the New Year has come into my little world. I have so much hopes. I hope 2013 will be much better than the last year. Last year was probably one of the worst years I've ever had. Lots of awful things happened to me and I don't want to talk about that - I just don't feel like it.

I don't know why, but to me the New Year has always been a celebration, the moment filled with high hopes and expectations. So many people hope that newly started year will bring love, happiness, success in career - so many hopes put in one day. Perhaps I'm just over-philosophizing things. As usual.

And I'd like to apologize for the bokeh photos. I got a bit carried away taking photos of Christmas lights in my room.

Oh, and happy New Year to you all!x



2 comments:

  1. Tik šiandien radau tavo žinutę facebook'e, kvaila merga, žinau.. (dabar aišku, kodėl tiek laiko rodė, kad nauja žinutė yra, maniau, kad puslapio klaida..) Tačiau taip pat žinau, kad tame socialiniame tinkle esi retai, tad rašau čia, nes perskaičiau visus pastarojo pusmečio "post'us", likau sužavėta ir įkvėpta, neeilinis žmogus esi, Sima! Šią savaitę grįžtu namo 11-ai dienų, noriu susitikti, kad galėčiau pasakyti, ką noriu, per daug, kad sudėti viską į vieną žinutę. Su Naujais Metais ir tave, te visos tavo svajos ir norai apie geresnį gyvenimą išsipildo, nes tu to verta (nieko bendro su Maybelline :P)! http://www.youtube.com/watch?v=E7Lj_8OO9kM

    ReplyDelete
    Replies
    1. awh, ačiū labai už gražius žodžius!!! BŪTINAI mums reikia susitikt. Tiek daug įvyko... Net nežinau, kada geriau būtų. Nors ir dabar gelėčiau atbėgti su chalatu ir šlepetėm pusę pirmos nakties ^^(šiaip trečiadienį turiu mažai pamokų, bet manau, kad per vėlai suregavau). Na, susitarsim dar ;) Na taip, kažkaip socialinuose tinkle būnu kaip jaunas mėnulis. Labai ačiū už dainą ir dar kartą ačiū už palinkėjimus ir gražius žodžius! I CANNOT WAIT TO SEE YOU!x

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers